ضبط صدا برای تلفن گویا و سفارش نریشن برای سانترال IVR

برای سفارش ضبط صدای تلفن گویا و IVR نیاز به مشاوره دارید؟

ضبط صدا تلفن گویا بسیار هائز اهمیت می باشد، قطعا یک صدا برای یک بار شنیده نمی شود و مادام که از تلفن گویا خود استفاده می کنید صدا برای مشتریان شما پخش خواهد شد چه بهتر که با مشاوره دقیق از مشاوران، بهترین صدا و بهترین متن برای ضبط صدا را انتخاب کنید مشاوران ما هستند تا بهترین مشاوره را برای انتخاب گوینده مناسب در اختیار شما قرار دهند

ضبط صدای منشی گویا اولین قدم برای حرفه ای شدن کسب کار شماست .

نمونه صدای گویندگان تلفن گویا

گوینده تلفن خانم و گوینده تلفن آقا برای تلفن گویا و سانترال

ضبط صدا برای انتظار در صف و داخلی ها

معمولا بسیاری از سوالات مشتریان در صف انتظار و ویس های آماده بر طرف خواهد شد و به پاسخ خود می رسند برای مثال: سوالات پر تکرار خود را مطرح می کنید و پاسخ دقیق را هم ذکر می کنید و با عنوان آیا میدانید و یا جملات مشابه مطرح می کنید با این کار علاوه بر اینکه پاسخگویی انساسی سیستم خود را کاهش داده اید زمان کمتری از مشتری نیز گرفته خواهد شد. با توجه به این موضوع بسیاری از کسب و کارهای امروزی از این فرصت استفاده می کنند و از گوینده برای ضبط صدای تلفن گویا استفاده می کنند.

با ما در تماس باشید.

مشتاقانه آماده پاسخگویی و مشاوره با شما عزیزان هستیم
برای ثبت سفارش تلفن گویا با شماره زیر در واتساپ تلگرام یا روبیکا در ارتباط باشید

ضبط صدا تلفن گویا

چرا استودیو آوابخش

زمانی که مشتریان با شما تماس میگیرند صدای منشی گویا اولین چیزی هست که به گوش آنها میرسد.صدایی که باعث میشود حس اعتماد به نفس ،حرفه ای بودن و یا عدم تمایل به مشتری را القا کند.

استودیو آوابخش با همکاری بهترین گویندگان این نوید را به شما میدهد که خدمات سفارش ضبط صدای منشی گویا و ضبط صدای سانترال را به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهد.

چرا باید از گویندگان برای ضبط صدا تلفن گویا استفاده کنیم

با توجه به این که در کسب و کار های امروزی بیشتر خرید ها و ارتباطات از طریق تلفن انجام می شود چه بهتر که پیام خوش آمد گویی توسط گوینده حرفه انجام شود و ویترین کسب و کار خود را زیباتر کنید

در دسترس بودن
99%
معرفی دقیق
98%
تبلیغات در هنگام انتظار مشتری
97%
سفارشات مشتری
0 +
سفارش گویندگی خانم
0 +
گویندگان آقا
0 +
تعداد فایل های ضبط شده
0 +

نکات اخر درباره ضبط صدای منشی تلفنی یا همان IVR که در روند کاری شما بسیار موثر بخش است:

1:مهم ترین نکته انتخاب گوینده مناسب است که دارای صدایی رسا ،واضح ،خوشایند و لحنی مناسب باشد که به روند کاری شما کمک میکند.

2:متنی کوتاه ،واضح و آموزنده داشته باشید که به طور کامل نیاز مشتری را براورده کند.

3:موسیقی مناسبی که انتخاب میکنید میتواند به جذابیت و حرفه ای تر شدن شما کمک کند.

ضبط صدای منشی گویا(نریشن) باارزشمندترین سرمایه هر کسب و کاری است که استودیو آوابخش آن را به بهترین نحو در اختیار مشتری قرار میدهد.

صدای اپراتور منشی گویا

صدای اپراتور منشی تلفنی یا همان صدای منشی تلفن را از اوابخش بخواهید و در کمترین زمان ممکن صدای منشی تلفنی خود را با کیفیت مناسب تحویل بگیرید.

گوینده ضبط صدا تلفن گویا